Carina

Kvällsjobb

Kategori: Allmänt

Ikväll fick jag jobba hemifrån. Det var en kille som ville ha lite ändringar på sina ritningar och eftersom jag tyckte jag hade att göra ändå på jobbet så tog jag hem det. Även om jag tyckte att det inte var så mycket så tog det sin lilla tid. Men rätt bra ändå för nu kan jag åka till tandläkaren ändå imorgon utan att tappa tid. :)



Molly kom nu och gjorde mig sällskap. Helst vill hon ligga precis bakom skärmen eller över tangentbordet men idag la hon sig strax bredvid. Fick flytta på baktassarna för att komma åt alla tangenterna.

Nu ska jag stänga av den här apparaten och göra mig klar för sängen. Arbetsställnignen här hemma är inte otimal så jag är trött i nacke och axlar. Kommer nog att sova gott och imorgon kan jag sova lite längre om jag inte ska vara duktig och måla lite innan jag åker. Nej tror inte det ,blir nog kvar i sängen.

Sov så sött!
Kommentera inlägget här: