Carina

Ny tand

Kategori: Allmänt


                        


Idag var det siste gången hos tandläkaren (för den här gången). Dom pillade bort den provisoriska hättan som suttit på de senaste 2 veckorna. Detta provisorium var ordentligt gjort och lite svårt att få bort men efter att ha bedövat mig så kunde dom ta i med hårdhanskarna. Sen limmade dom fast den nya kronan. Trodde att det skulle smaka Karlssons klister men det var nån sur smak. Nu hoppas vi att den tanden håller livet ut.

Lite positivt var det dock. Jag hade fått en prisuppgift men det blev BILLIGARE! Vet inte om priset jag fått var innan föräkringskassans del. Nu betalade jag iaf 1400 mindre än vad som var sagt från början. Helt plötsligt kände jag mig lite rik men så kom jag på att det var min semesterkassa jag tagit av och dom pengarna skulle inte spenderas nu.

Idag var det underbart vårväder igen! Genast glömde jag att jag frös hela måndagen och trodde vi var nära en ny istid. Snartser nog träden ut så här.

                     
                  

I morgon är det fredag. Känns bra!

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2009-04-24 | 06:51:19
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    Jag gjorde som du skrev, tog bort priset men hade ändå "lappen" kvar :)



    Usch, pinsamt annars ju. Även fast det inte är "mitt fel" att hon budade över det dubbla ;)



    Allt bra med dig annars?



    kramar

Kommentera inlägget här: