Carina

Påskfint

Kategori: Allmänt

Idag är inte alls samma fina väder som igår. Både bra och dåligt tycker jag. Igår var ju underbart skönt och man ville inte vara inne men det är ju lite som behöver göras där också.

Har tagit det ganska lugnt idag. Vaknade (som vanligt) vid 6 men slumrade om så klockan var närmare 8 när jag gick upp. Plockade lite och 1 timme senare kom Stefan upp. Vi tog en frukost vid TV:n och tittade klart på "Kalle och chokladfabriken" Det blev ett ofrivilligt avbrott på knappt 1 timme när det blev strömavbrott. Filmen var väl så där. Knappt 3 träd.

Sen var jag iväg till grannen och blev klippt. Inte som när frissan gjort det men fullt OK och just nu känns det som om pengarna går åt till annat så det får bli lite ekonomiklipp.

Har fixat iordning "nya" gardiner till farstun. Blev ju tvungen att tvätta av fönstrena också när jag hängde upp dom. Så här blev det. Lite mörk bild kanske.
´


Ocj så har jag satt påskfjädrar i riset ute.  Det blev så här!

Fick ta fram min gamla kamera igen. Den vi fått ärva efter Bella la av. Linsskyddet vill inte öppna sig helt så linsen kan inte komma ut. En ny kamera står högt på önskelistan men det får vänta lite till.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: