Carina

Sammandrag lördag.

Kategori: Allmänt

I helgen har det varit alldeles för fint väder för att sitta inne och blogga så här kommer ett litet sammandrag.

Hade satt larmet för att komma upp och ut och gå en morgonpromenad. Eftersom jag hade sovit så dåligt på natten tänkte jag först skippa det men tog mig uppp i alla fall och kom iväg på min runda. Det var lite trögt och tog längre tid än vad det brukar men jag gjorde det iaf. Kände att nåt i vänstra foten inte var helt bra men knatade på ändå.

På eftermiddan åkte jag och uppvaktade mamma som fyllde år. Det var meningen att Stefan skulle följa med men han fick åka åt andra hållet för att skjutsa/hämta barn. Hos mamma var också min syster och hennes man, det visste jag sen innan men det blev en överraskning att mina mostrar var där också. Jag hade tagit med kameran och passade på att ta en bild på dom.



Här är dom alla tre. Storasyter längst till vänster, lillasyster i mitten och så mamma längst till höger.

När jag ändå var till Katrineholm passade jag på att åka runt vid Djulö kvarn. Där är så otroligt vackert den här tiden på året när alla vitsippor blomar och träden börjar bli gröna. Tyvärr blev det ingen bild därifrån. Tog istället en nere på stan. Fick ju äran att handla lite också. Var på samma affär som han på bilden att dömma av kassarna.



Det är kul och se att pappa är piggare igen. Fast lite gammal och skröplig är han allt. Och frusen. Men så här fin var han i lördags.



På vägen hem köpte jag med pizza till resten av familjen. Själv fick jag en kycklingsallad.

På kvällen somnade jag gott i soffan till någon mysko film. Vet inte ens vad den hette. Var rätt seg i början men sen började den bli lite "otäck" men då orkade mina ögon inte vara med längre.
Kommentera inlägget här: