Carina

VÅÅÅR!!!

Kategori: Allmänt

Igår var detg verkligen vår! Jag gick upp vid 8 och strax därefter var jag på prommenad. När jag kom tillbaka hem så var kaffet klart. Jag ställde upp bord o 2 stolar mot österväggen. Det var verkligen gosigt mot väggen och det blev första frukosten ute för i år. Sen var det full trädgårdsaktivitet hela dagen. Jag räfsade en del av gräsmattan.


                          Så här fint blir det!


Nu är det bara resten kvar!

               Ganska mycket kvar. (det här är bara en bråkdel)


Stefan håll på med sitt projekt: Rensa bort häck! Ganska mycket som försvinner


Han fick bort allt på ena sidan.

Så eldade vi ris och grillade korv.

Krokusarna som jag planterade i höstas börjar blomma. Fast jag vill minnas att dom skule bli lila och GULA. Men vitt är ju fint det också.



Innan jag gick in gjorde jag en liten påsk/vårplantering.

      Grodprinsen fick naturligtvis vara med han också!
Kommentera inlägget här: