Carina

Saknar

Kategori: Allmänt


Bild: imitjdesajn.blogg.se

Oh Gud vad jag saknar dig Bella!
Har inte hört mycket från dig den sista veckan och på hönsmammors sätt så undrar jag naturligtvis hur du har det. Har ringt dig ett par gånger men kännt det som jag mest stör. Samtidigt tar jag det som ett tecken på att allt är bra och du helt enkelt inte har tid med mig. Men tänk, tänk om det är så att du mår dåligt och inte vill oroa din mor med det. Tänk. Och så går jag här i tron om att du mår bra och så är gör du inte det.

Jag vet ju innerst inne att du är vuxen nu. Kanske inte vill dela allt med mamma utan visa att du klarar dig själv men ändå är det så svårt. Svårt att släppa taget. Svårt att inte oroa sig. Vill ju bara att du ska ha det bra. Och samtidigt är ju livet så att det inte alltid är bra. Man måste ju lära sig att leva när det känns mindre bra också. Lära sig att hantera alla känslorna. Få må dåligt ibland.



Just nu känner jag mig inte riktigt kul själv. Fruktansvärt stressad. Har massor av jobb just nu och allt ska vara klart dom närmaste dagarna. Har försökt jobba en del hemma nu i helgen men det går väl så där. Tog en paus för att lugna ner mig men blev bara mer stressad. Kanske skulle baka några kakor. Nästa helg ska vi ha kaffekalas så det behövs. Det blir inte så mycket tid över i veckan heller för det. På tisdag kör vi igång med jympan. (Oj, hoppas programmet jag satt ihop funkar för jag har inte hunnit köra igenom det ordentilgt. Vet inte ens om jag orkar det. Det kanske är för jobbigt.) På torsdag börjar väl "gummröran" och nån kväll måste vi väl handla efter jobbet. Och så har jag inte klippt gräset nu i helgen och nästa helg kommer det att vara alldeles för långt. Och eftersom Stefans klippare pajat helt så känns det som om det är jag som borde göra det. Den gamla hederliga Klippon är lite för låg för honom. Kanske borde jag klippa det på eftermiddan.

Är nog bäst att jobba lite till i alla fall.

Ha en lugn och skön söndag!



KOMMENTARER:

  • Håkan - Imitjdesajn Photography säger:
    2009-08-30 | 19:01:37
    Bloggadress: http://imitjdesajn.blogg.se/

    Åh Bella skulle bli skitball med hatten, kanske en trenchcoat också! :) Jag har letat till och från ganska länge nu på röda korset, på loppisar, på myrorna osv och har inte sett röken av en hatt i rätt stil. Men jag vet att min far har haft hattar så .. jag ska när jag är på stabilt humör (föräldrar haha) fråga om jag inte kan få nån av dom! =)

Kommentera inlägget här: