Carina

3:dje dag jul

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag och imorgon är det arbetsdag eftersom jag bestämt att jag ska jobba mellan jul och nyår.
Igår, när jag var dundersnuvig, kändes det inte alls bra. Hade gärna varit ledig fler dagar men idag mår jag mycket bättre och det kan vara OK att jobba och få undan lite. Sen ska jag vara ledig 1 vecka och det ska bli himla skönt. Hoppas också att jag får vara frisk då.

igår hade Stefan och jag vårt eget lilla julbord här hemma. Blir lite fjuttigt när man bara är 2. Jag hade gärna haft en omelett också men insåg att det räcker och blir äver ändå. Var ju inte så pigg heller.


Vårt lilla, lilla julbord


Tända ljus, gran öl/julmust och så en liten en

Idag har vi tittat färdigt på Eragon (som vi spelade in för ett tag sen). Jag har ju lite svårt för såna där fantasiberättelser men den var väl rätt okej.

Nu ska jag se till att få på mig kläder och gå ut och få lite luft. Jag har mest varit inne hela helgen p g a julfirande och förkylning. Sen ska jag ta ett tag med evighetsarbetet köksluckor igen. Gillar mest att måla i dagsljus så det är bäst att passa på när man är ledig.

KOMMENTARER:

  • Agnieszka- mamma till 2 säger:
    2009-12-27 | 18:51:49
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Ohh vad fin din blogg är, verkligen vintrig! Ska kika in hos henne och se om jag låter henne göra min blogg med!



    kram

Kommentera inlägget här: