Carina

Erika & Johan

Kategori: Allmänt

Idag så var det arbetsdag igen. Trodde ju att jag skulle bli helt själv men två av mina kollegor dök upp och det var även folk i en del andra rum. Lite segt var det, kändes som lite mellandagsstämning. Imorgon får jag lägga i en högre växel.

EFter jobbet åkte vi och hälsade på Erika o Johan i Oxelösund. Vi drack kaffe, smaskade bull och kelade med katten. Dom hade det så fint och mysigt i sin lägenhet.

Ikväll har det inte hänt mycket. Har plockat med tvätt och ordnat matlåda. Tänkte ta ett varv med färgrollern innan jag går in i duschen för att sen krypa under täcket.

Förresten, idag har det varit plusgrader. I Nyköping regnade det men här verkar det inte ha kommit nåt regn. Nu ska det bli kallt igen så det är varning för isgata. Kanske har snön på isen smält för att frysa till igen så vi kan åka skridskor i nyår.

Sån här fin skridskois var det för ett år sen!

KOMMENTARER:

  • Sara - En dalkulla i Österrike säger:
    2009-12-29 | 14:23:25
    Bloggadress: http://candis.se

    SV. :) skönt att de inte försvann iaf.

    Jo jag tänkte det :P hehe men samtidigt är endel rätt fina och dyra, vi får se hur jag gör. De som har Whisky är över 60 år och sätter på honom kläder ;)

Kommentera inlägget här: