Carina

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Ikväll ska Stefan o jag träffas utanför sängen. Den senaste tiden har vi bara träffats i sängen annar. Det blir så när han jobbar kvällsskiftet. Jag sover när han kommer hem och han sover när jag går. Vi ska mysa med pizza och öl/vin och titta på "På spåret" . Har hört att SVT gjorde misstaget att sända kvällens program när dom skulle reprisera förra fredagen. Så en del vet vart den första resan går men inte lilla jag. Mina öron har blundat.

Idag på jobbet hade vi glöggmingel. Jag hade på uppdrag ordnat glögg pepparkakor med lite mums och choklad. Inte så märkvärdigt men mysigt. Det behövs inte så mycket för att få lite knorr på tillvaron (och då menar jag inte svininfluensa). Skulle ta några bilder men glömde det helt.

Annars har det varit mycket jobb den här veckan också. 8 timmar övertid, fast det känns som mer. Men i helgen ska jag inte jobba alls. Ska göra något som är bestämt sedan veckor tillbaka och som jag ser fram emot. Hoppas bara att Stefans hals inte blir sämre, han har tydligen haft lite halsont i veckan. Vad det är vi ska göra berättar jag efteråt. Ska försöka knäppa några bilder och lägga upp men som ni väl kanske vet vid det här laget så är jag dålig på att fota.


Min fina älskling

Kommentera inlägget här: