Carina

KLAR

Kategori: Allmänt

Så nu har jag fixat jobbet som jag hade lovat göra idag. Fast det håll på att skita sig eftersom jag inte hade sparat ner det senaste A-underlaget till ritningarna. Men jag fick tag på en kollega som mailade över det så sen gick det som en dans.

Nu ska jag ta och städa av lite så det inte är så mycket kvar till ikväll/imorgon, innan jag åker till Katrineholm för att möta Bella, träffa mina föräldrar och syster samt handla julmaten. Tänkte titta om jag kan hitta något fint att ta på mig i jul också.

Just det måste nog skriva en inköpslista också annars blir det ett himla rännande fram och tillbaka i affären plus att det är risk att jag missar nåt. Och eftersom det är en bit till affären vill jag helst ha med mig allt hem. Bettna livs finns ju men deras utbud är inte så stort och priserna är ett helt annat men dom är bra att ha när det kniper.

Nej nu är det bäst att sätta fart!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: