Carina

Snön knarrar

Kategori: Allmänt

Bara en liten uppdatering innan jag går till sängs.

Idag har det blivit riktigt kallt ute. Det har varit en sån där riktigt blekblå vinterhimmel. Har tyvärr inte varit ute så mycket. Skulle ta en lunchpromenad men det dök upp oväntat arbete så det var lika bra att bara äta och sen jobba igen.

Efter jobbet åkte vi och handlade så slipper vi det i morgon. Då kan vi istället vara hemma riktigt tidigt eftersom jag slutar vid halv 1.

Gav mig iväg ut i bon för att leta efter musfällorna somjag städat undan nånstans. Var vet jag dock inte för jag hittade dom inet där i alla fall. Det är så att vi fått besök i skafferiet igen. Inte så skoj med dom små gästerna där. Om dom gnagit hål på nåt så vill man ju kasta det. Vet ju inte om dom krupit in i förpackningen också.

Ska kolla i förrådet här inne också om jag kan ha lagt dom där. Får ta och göra det nu innan jag glömmer det.

Dom är ju rätt söta dom små liven!

KOMMENTARER:

  • Agnieszka- mamma till 2 säger:
    2009-12-30 | 16:41:19
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Hmmm vet inte riktigt hur man ska tvätta dem... har aldrig prövat men tror dem är självrengörande på någe vis.... fast å andra sidan är man ju inte där och tar på dem heller....:)

Kommentera inlägget här: