Carina

25:e

Kategori: Allmänt

                             

                                   Gjorde ett nytt försök med kakbilden och idag gick det bättre!

Skulle ju ha gjort mer kakor idag men var för trött.
Efter jobbet åkte vi och handlade. Jag kom på att det var längesen vi åt på Max och tyckte att det kunde vi väl göra innan vi handlade. Det är ju iaf den 25 och just den dan känns det som min plånbok är lite tjockare. S var inte sen att haka på. Men efteråt ångrade jag mig för jag blev proppmätt.

Men vi slapp ju fixa nåt att äta när vi kom hem, istället tog jag en filt och la mig i soffan. Dröjde inte lång stund innan jag sov. Nu har vi betalat våra räkningar och känner oss inte riktigt lika penningstinna längre. Egentligen är det läggdags för länge sedan för mig men jag sitter och väntar på att buda på tradera. Bella ringde igår och ville jag skulle bevaka en auktion som går ut 23.28 eftersom hon själv skulle på krogen. 23.28!! Ingen bra tid för min del men vad gör man inte för sin älskade dotter. Eller är jag bara en tokig Curlingmorsa. Men nu är det inte så lång tid kvar så det ska nog fixa sig. Blir väl värre imorgon när klockan ringer vid 5.

Suss gott!

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2009-02-27 | 08:54:36
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    men oj så gott det ser ut.. dregel Antar att de inte är GI-kakor hihi :D



    Hoppas allt är bra och att du får en underbar helg! kram

Kommentera inlägget här: