Carina

Alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

                                 

Idag har vi haft en kärleksfull dag. Varit lite vänligare mot varandra än vad vi kanske brukar. Jag gjorde alla hjärtans dagbakelser.  Tycker själv dom blev rätt fina.

Och så gav vi varandra kärleksfulla presenter. Dom var goda.

                                     


Har också hunnit med att övningsköra med EP och en promenad i solen på sjön. Bäst att passa på att gå där när det går. Alla är ju inte Jesus och kan gå på vattnet året runt.

Och så var det ju melodifestivalen. Varför låter alla låtar så intetsägande. Vet att det är en del som vinner när man hört dom några gånger men... Nåja, tyckte nog att Systrarna och Måns låtar svängde mest och tror nog att det var dessa som skulle gått vidare direkt om dom kommit i varsin duell och inte behövt tävla med varandra. Men så gillade jag ju Jennifers låt men den kom ju sist. Är det min smak det är fel på? Eller är det så att smaken är som baken - delad.

Hur får man folk att läsa ens blogg? Berättar man för vänner och bekanta att man har en blogg? Eller skriver man in adressen på visitkortet? Undrar vad chefen skulle tycka om det. Eller är man helt enkelt glad att ingen läser tramset man skriver? Eller läser folk fast man inte har nån aning? Har ju sett att en del har räknare på antalet besökare men jag har ingen aning om hur man får till en sån. Och tänk om den visar 0 hela tiden. I så fall fåt man väl själv gå in 48 gånger om dagen så det inte ser så dystert ut.

Nu ska jag borsta dom tänder jag missade igår. Det gäller att vara rättvis och inte glömma bort någon. Då kanske dom blir sura på mig och bestraffar mig med karies.

Sov sött!

KOMMENTARER:

  • Agnieszka säger:
    2009-02-15 | 12:14:22
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Hej Hallå! vilka fina bakelser du gjort! Jag och Carro har kommit ifrån varandra i samband med att hon flyttade till Trosa... sen dess har vi kanske sets 5 ggr...... tyvärr.

    Hoppas allt är bra med er! Vad roligt att du kikade i min blogg!

    kramar

Kommentera inlägget här: