Carina

Bilder

Kategori: Allmänt

Tycker det är lite tråkigt för jag inte har nån kamera. Mina mobil tar inte så bra bilder så det är inget kul. Har ju pratat med Bella om att eftersom hon får låna bilen så borde vi kunna få låna hennes gamla kamera. Hon gick väl med på det men vet inte var kameran är. Jag har letat här men hittar den inte. Tror att den ligger i hennes rum i Sala.

Men idag letade jag fram min gamla digitalkamera. Den har varit undanlagd för jag tycker inte den är så bra men får väl duga så länge. Så nu kanske det blir lite bilder ändå.

Stefan och jag samlade ihop oss och fyllde upp vedlåren så nu klarar vi oss hela veckan.





När vi väl kom igång så var det riktigt skönt. Ute snöade det och det var världens kramsnö. Vi fick för oss att göra en snögubbe. Vi ställde honom nära vägen och bilarna verkar sakta in en del. Här är resultatet




Och så en bild på min älskling i bästa vedkörarmundering.

KOMMENTARER:

  • Duracellmamman säger:
    2009-02-23 | 15:59:43
    Bloggadress: http://duracellmamman.se

    Jätte härliga bilder, bäst var ju såklart snögubben!!



    Nu har vi äntligen kommit så långt i planerandet inför Mammablogg Galan den 4 juli 2009 att vi har börjat ta emot förhandsbokningar på biljetter!

    Mer om hela Galan, dess upplägg och hur Du gör för att förhandsboka kan Du läsa om på den här länken



    id=3986" rel="nofollow">http://duracellmamman.se/wordpress/?pageid=3986



    Hoppas att just Du kan komma!!



    Massor av kramar!!!

  • nataly säger:
    2009-03-01 | 10:40:02

    väldigt fin snögubbe :D

    synd bara att den hade gått sönder när jag var hos er igår.. haha

Kommentera inlägget här: