Carina

Bitterfitta

Kategori: Allmänt

När jag började med den här bloggen tänkte jag att den inte skulle bli en plats för min bitterhet, mina bekymmer etc utan en blogg som man kunde bli lite glad av. Nu känns det väl inte precis så men jag vill fortfarande inte kräkas ut massa problem här. Sånt finns det tillräckligt av ändå.

Idag känner jag mig ganske trött och missförstådd och har inget särkilt uppåt att komma med. Kände redan i helgen att det är en del som behöver göras på kvällarna den här veckan och så precis när jag gick från jobbet fick jag höra att det är ett jobb som måste vara klart på fredag och den kan nog behövas en del övertid. Det är väl bara att pressa in det. Jag har ju istället förmånen att kunna ta ledigt när jag behöver det och jag ligger ju faktiskt på minus.

Det är väl det som är det positiva - När andra blir varslade och uppsagda så har vi massor av jobb och kommer kanske att anställa någon mer. Känns ju rätt tryggt ändå.


                                       
Dom blev riktigt goda




Ikväll har jag i alla fall bakat bullar.  Det var dagens projekt. Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan hänga upp det och sen krypa i säng. Tänkte väl tidigare att jag skulle hinna fixa till en ritning också men var nog en tidsoptimist. Tar det imorgon istället.

Sov gott!
Kommentera inlägget här: