Carina

Effektiv

Kategori: Allmänt

Närj ag kom hem från jobbet blev det soppa och smörgås. Sen satte jag igång och bakade. Det blev  inte dom vanliga kakorna utan Hallongrottor och Chokladsnitt. Tänkte att jag måste variera mig lite, det är ju alltid samma kakor när släkten kommer. Fast dom jag brukar göra är godare i min smak. Vilka det är? Ja det kanske jag avslöjar nästa gång det är kalasdags. Ska försöka hinna med någon liten kaka till och sen tårta men den fixar jag på fredag kväll. Kanske kan få hjälp av Bella då.

Här hade jag tänkt lägga upp en bild på kakorna men datorn segar som tusan!!



Sen var det jympadags. Jag fuskade ju förra veckan då jag var helt förstörd efter skidåkningen, så idag fick jag ta i lite extra mycket. Svettigt blev det. Just nu känner jag mig faktiskt rätt vältränad synd bara att det inte syns under allt fett. Försöker ju bli av med det, periodvis mer men oftast mindre så det går inte så fort. Men det går iaf åt rätt håll om man ser på lång sikt.

Nu är det hög tid att göra sig klar för sängen. Borsta, pilla och florsköja tänderna. Samtidgt som jag kör min balansövning och strech av vader.

Natti natti!

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2009-02-25 | 21:12:56
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    hihi javisst!



    och du, jag inte bara gillar stjärnor. Jag ÄLSKAR dom! :)

Kommentera inlägget här: