Carina

lördag fm

Kategori: Allmänt

Oj vad fort förmiddan gick. Ville ju ha LITE sovmorgon nu när det var helg. Men 8.20 var det dags att gå upp för att hinna med pannorna (ved- och kaffe-) innan det var dags för skidskytte. Killarna var ju inte så mycket att hurra för men tjejerna skötte sig ju riktigt bra. Synd att Anne- Maria började med 5 bom annars hade det ju kunnat bli riktigt spännande.

Mellan skjutningarna har Stefan och jag farit runt och städat undan lite för snart kommer min syster o svåger. Jag var även tvungen att fixa till efterrätten eftersom jag glömde det igår kväll och den ska stå kallt några timmar innan den förtärs. Men nu är det mesta under kontroll. Stefan har försvunnit in till Nyköping för att gratta sin brorsson som blir 6. Jag har städat och dammsugit det sista. Nu ska jag in i duschen för att frächa upp mig och så stryka några dukar innan dom kommmer.

Dom skulle ha varm choklad och varm korv med sig sen går vi ner mot sjön. Tyvärr har det mulnat på men det kan vara skönt ändå. Vet inte vad termometern visar på nu men i morse var det -10. Och jag som hört att det skulle bli varmare till helgen. Kanske bäst att passa på med skridskorna idag igen. Blir det snö eller mildväder så är det inte lika kul.

Bäst att sätta fart nu.

Bye bye
Kommentera inlägget här: