Carina

Syjunta

Kategori: Allmänt

Så har jag varit på syjunta. Undrar varför dom kallar det så, för sy är det minsta vi gör.Förra gången, som för övrigt var den första, hade jag faktiskt med mig en stickning. Men insåg att det bara var ett onödigt släpande Men vi fick go soppa med bröd + kaffe och kaka. Och så pratade vi en hel massa också förstås. 

Vad pratar du 8-9 fruntimmer om? Ja det kan vara det mesta. Eftersom vi börjar vara lite gamla så måste ju diverse krämpor avhandlas. Har man inga egna kan man ju alltid prata om någon annans. Och så var det förstås prat om vargspåren nere på isen. Skridskoåkning ligger i tiden. Och så minns jag inte mer men det var säkert några ämnen till som avhandlades.

Nu är det sovadags för mig så att jag orkar komma upp och iväg till jobbet imorgon. Torsdagar brukar vara den tröttaste dagen i veckan. Fredan går av bara farten inför den stundande helgen.

Sov så sött!
Kommentera inlägget här: