Carina

Tidsbrist

Kategori: Allmänt

Igår gick det i ett så datorn var aldrig ens på. Hem från jobbet fixa liet och så iväg på styrketräning. Först tänkte jag hoppa den eftersom jag fortfarande har ont i höger vad efter skidåkningen men tänkte att det finns ju andra muskler som kan behöva tränas. Det var väl tur att jag åkte iväg. Det var många som inet dök upp p g a skola, jobb, sjukdom latmask etc. OCh det gick väldigt bra, gjorde alla övningar och kände mig stark och duktig efteråt.

Sen, efter dusch och bastu blev det hem till antikrundan och lite att äta. Efter det lite planering av matinköp, får ju gäster i helgen, och sen sängen.

Idag har det gått väldigt fort på jobbet, kändes som det var rast hela tiden. Ibland kan jag känna mig ofokuserad och det kan bli lite drygt men iinte idag. Och så när jag skulle gå var det fortfarande ljust så jag höll på att missa tiden, skulle ju hämta upp S, innan vi åkte och handlade.

Ikväll blev det naturligtvis På spåret och mina favoriter tog hem det hela. Nästa fredag blir det Så ska det låta men då brulkar jag få titta själv eftersom ingen annan i familjen är särskilt roade av det programmet men jag sjunger gladeligen med, hellre än bra.

Nä nu ska jag läsa lite i Vickes bok som hon tävlar med i bok-SM, innan jag somnar. Har inte mycket kvar av den första delen som finns upplagd på nätet. Men den är jättebra och jag längtar efter resten. Om jag bara kunde skulle jag lägga upp en fin länk här men eftersom jag är så obegåvad så skriver jag bara in adressen .

http://www.kapitel1.se:80/victoria-everbrand/inga-stjarnor--inga-himlar-

Läs och rösta vet jag!

Natti natti!
Kommentera inlägget här: