Carina

Arnö

Kategori: Allmänt

Jag blev bjuden till K på Arnö. Vi träffas alldeles för sällan, man kan tro att vi bor flera tiotals mil från varandra. Trevligt var det, och gott. Vi hade tänkt cykla till hamnen och tittat på folk och bilar men blev istället hemma och spelade "Tjuv och polis" tillsammans med hennes son D och hans flickvän. Barnen är så stora nu. Inga barn utan unga vuxna. Vi hade i alla fall jättekul och jag som fikc vara polis, vann efter ett effektivt polisarbete.

D hade varit på SM i kanot och kommit hem med hela 6 medaljer. Imponerande. Känner mig också lite stolt, tänk att den grabben har man bytt blöjor på en gång i tiden.

Jag sov över och efter en fantastisk frukost åkte jag till kontoret. Ville uppdatera mig lite på nätet och eftersom det är rätt segt här hemma så valde jag kontoret.

Var också till gymmet och svettades. Såg att det var drygt 1 månad sen jag var där sist, inte undra på att det var tungt.

Sen tillbaka en sväng till K för att bli bjuden på kaffe och tårta. F skulle firas i förskott för sin namnsdag.


K, F och D alltid lika glada och trevliga
Kommentera inlägget här: