Carina

Senil

Kategori: Semester -09

Nu är jag på kontoret  för att fixa lite privata grejer. Uppkopplingen hemma är ju inte vad man önskar så jag tänkte passa på här där det går 1000 gånger snabbare. Eftersom vi inte hade tillgång till internet på semestern så skrev jag lite dagbok o word som jag sen tänkte pytsa ut här på bloggen i omgångar. Allt på en gång skulle ingen orka läsa. Och vad har hänt - jo texten ligger på Stefans dator hemma. Glömska jag. Men bilderna har jag med mig. Jag får försöka ladda upp lite av dom och spara som utkast och sen komplettera med text hemma. Men nån bild kan jag väl lägga in redan här.


Jag på balkongen på hotellet i Österrike

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2009-07-16 | 13:20:57
    Bloggadress: http://homomilk.blog.se

    FIIINT

  • Lina säger:
    2009-07-16 | 15:21:02
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    ja 15 kg ner på ett år är ju kanonduktigt! Jag har ju nått det idag . precis. Det e på ca 9 månader, fast då har jag levt också ;) (ätit onyttigheter o dyl) :P



    Hoppas du har en skön dag! kram

Kommentera inlägget här: