Carina

The Studio

Kategori: Allmänt

Igår tog Bella med mig och Sara till Stockholm och The Studio. Hon hade blivit inbjuden dit av en kompis och fick ta med sig 2 till. Vi blev sminkade, friserade och fotade. För mig kändes det väldigt ovant att posera framför kameran. Men visst vard etlite kul att få vara "modell" en dag. Men det hade varit roligare om det varit mer dialog mellan fotograf och modell om hur man ville ha sina bilder. Nu kändes det mer som att det följde ett visst schema som var lika för alla.

Det var rätt mcyket folk där, inte riktigt som jag trott. Trodde det skulle vara bara vi just den tiden men så var det inte alls. Utan det var fullt med folk i sofforna och det var mer som ett löpande band till smink och frisering. Lite mer tid hade inte skadat.

Jag blev väl rätt nöjd med en del bilder ändå och var tvungen att passa på och köpa några bilder även om det var dyrt. Lite väl dyrt kan jag tycka men, men, hur ofta går jag till fotografen?

Bella har rdigerat några av bilderna och tagit bort lite blänk men här kommer en innan redigering.




Just ja! Glömde ju alldeles bort att säga grattis till Sara som hade namnsdag igår. Får bli ett nu:
GRATTIS SARA!




Kommentera inlägget här: