Carina

Äntligen fredag

Kategori: Allmänt

Det är konstigt det där med pigg/trött. Ibland känns det som man har hur mcyket energi som helst och inget är omöjligt för att det andra dagar är hur motigt som helst. Ingen lust och ork till något.

Den här veckan har jag varit jätteseg. Kan det bero på vädret? I måndags var jag fortfarande ganska pigg men sen tog det slut samtidigt som lågtrycket kom. Jag har inte gjort nånting på kvällarna och knappt rört mig. Kunde stegräknare visa minus så skulle min säkert göra det.

Idag blev det i alla fall en lunchpromenad. Kallt och huttrigt ute men det regnade inte (just då) och jag hade massa kläder på mig - munkjacka + regnjacka och vantar ett tag. Tänkte att jag ska minsann inte frysa mer. Och jag slapp för när jag var på väg tillbaka tittade solen fram och det blev rejält varmt.



Memn det är fint ute nu med allt som blommar och nu när det är lite kallt så räcker ju blomningen längre.


Idag kommer Bella o Sara hem. Nu är Bella hemma på riktigt från skolan. Undrar när hon börjar klättra på väggarna? Har massa jobb hemma jag gärna vill ha hjälp med undrar bara hur mycket hon kan tänka göra för den lilla ersättning jag kan betala henne? Skulle sitta fint för henne (och mig) om han fick jobb.

I morgon kommer dom andra tjejerna (Erika o Lisa) och kanske min syster också. Då kan Stefan känna sig som en tupp bland alla hönorna.

Ha en alldelse UNDERBAR fredagskväll!
Kommentera inlägget här: