Carina

Full fart frammåt

Kategori: Allmänt

Idag tog jag mig sovmorgon. Var vaken några gånger men somnade om. Vaknade vid 9 när tjejerna kom ner för att äta frukost. Dom skulle iväg på student och var lite stressade men så fick dom besked om att det var 12.30 och inte 10 som dom trodde.

Tog en lugn frukost framför TV:n innan jag satte igång. Nu har jag målat (igen) tvättat diskat och fixat paket till alla studenter och jubilarer. Det fattas ett paket men det ska jag fixa i veckan. Om Bella hade fullföljd gymnasiet så hade vi haft en student idag också!



Det är ju nationaldagen idag och de här nationalpatriotiska paketen är väl det närmaste firande jag kommer.

Nu ska jag hänga tvätt, åka och handla grönsaker och sen hoppas jag hinna vara ute lite. 17 grader idag men inte så mycket sol. Nordanvinden har gett sig och Stefan säger att det OK med shorts om man rör på sig.
Kommentera inlägget här: