Carina

I denna ljuva sommartid...

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit på vallarna på skolavslutning. Fösta gången jag hade vantar och gummistövlar på en skolavslutning. Men jag ser rätt glad ut iaf eller vad tycks?
 


Många paraplyer var det. Och kallt. Stackars alla fint sommarklädda barn. 

Blev ett kort program och inte så mycket sång. Det var svårt att höra vad som sades under smattret på pararlyet. Åskan störde också med sitt muller.

Nu hoppas vi på uppehåll till eftermiddagen då det är dags för studenterna. Men dom är väl kanske blöta från insidan och inte bryr sig så mycket om det blir lite blötare.

KOMMENTARER:

  • Agnieszka säger:
    2009-06-12 | 11:28:14
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Nej man får inte äta paj men det gör inte mig någe! Vastår gärna från allt sött så länge jag går ner i vikt och år bra av det. Tyvärr har jag inte haft någon motivation ännu men nu jäklar kan jag "värma upp" på riktigt tills på måndag när det är dax!



    Jättefina bilder på er alla! Vädret är ju riktigt tråkigt idag.. men så är det ju ibland tyvärr!



    kramar

Kommentera inlägget här: