Carina

Tröööötttt

Kategori: Allmänt

Visserligen brukar jag vara trött på fredagen men idag är det verkligen rätt ord. Det har varit tokigt mycket på jobbet igår och idag + att det igår kväll kändes som uppgiften var alldeles för svår för mig = ångest. Men eftersom jag har en så bra tjif så kunde jag berätta för honom hur jag kände det och så löste det sig en bit. Sen fick jag hitta på lite själv också. Hoppas det blev bra. Har inte träffat honom på resten av dan eftersom han varit ute och farit.

Jag känner mig fortfarande rätt speedad, det har varit mycket att tänka på för mitt lilla huvud plus tidspress, men när jag om 12 minuter sätter mig vid TV för att gala med till "Så ska det låta" så tystnar jag nog snart. Bara rumpan som kokmmer att prata eftersom jag alltid blir lite extra skrutt i magen när det blir mycket att göra. Och det blir ju svårare att konrollera bakmuskulaturen när man somnar. Brukar vara krig ibland säger käre S som väl börjar vänja sig.

Just det, innan jag somnar in tänkte jag hinna dricka ur en av dom ciderna som är kvar sen förra helgen. Känner mig värd det efter en bra arbetsvecka.

Sen imorgon bär det av till Stockholm med mamma. Det ska bli skoj. Inte så ofta vi gör nåt tillsammans så. Vad vi ska göra? Återkommer om det när det är gjort. Men det är planerat sedan flera månader kan jag säga.

Sov så gott!

Kommentera inlägget här: