Carina

VÅR?

Kategori: Allmänt

Vi har vår i luften!


Var har ni er?


Dåligt skämt ,särksilt eftersom det inte inte alls känns som vår idag. Grått och dystert. Men vi tog oss iaf ut på en promenad och det var inte så otäckt som det såg ut när man tittade genom fönstret.

Först kollade vi skridskoisen. Den var inte alls bra. Halt var det visserligen men annars rätt knöligt. Skridskosäsongen är nog över.


Stefan kollar efter vårfåglar istället. Dåligt med dom också.





Anders och Gina gjorde oss sällskap i helgen. Gina verkar gilla snö och is. Och hon som frös när hon beökte Sverige i somras. Konstig människa. Men det är väl lika bra att hon vänjer sig nu när Sverige är hennes hemland.





Jag försökte i alla fall göra det lite vårfint på köksbordet. Köpte ett par nya vårliga löpare på Hemtex igår (på bilden syns en av dom) och så dom först påskliljorna för året. Påskliljor är mina verkliga favoriter.
Kan man gifta sig tidig vår och ha påskliljor i brudbuketten? Det har jag aldrig sett men kunde kanske vara orginellt. Javisst ja, glömde ju att jag har en man som inte vill gifta sig. Jag får väl fortsätta kalla mig fröken.

Återkommer senare. Då ska jag skriva om kärlek och orden "Jag älskar dig!"

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2009-03-08 | 22:16:40
    Bloggadress: http://homomilk.blogg,SE

    trivs ni med kameran mor?

    fint du gjort i köket! nu fattas det bara att måla om dom fula skåpluckorna...!

    JAG VILL HA VÅÅÅÅR NU

Kommentera inlägget här: