Carina

Grillat, kubb mm

Kategori: Allmänt

När allt loppisstök var avklarat så var det dags för mat. Det var ju kanonväder och grillat stod på menyn.


Det blev lite blandat kött, hemgjord potatissalld, grönsallad, vitlökssås och valfri dryck.


Jag valde VIN. Mmmm



Efter maten spelade vi kubb om vem/vilka som skulle ta hand om disken. Vi lottade lagen, det blev jag o Sara mot Stefan och Bella. Det blev rena utklassningen mest tack vara Sara. Fast det var jag som fällde dom 2 sista + kungen. Bella smet som vanligt undan och Stefan diskade som för det mesta.

Sen var det dags för kex o ost, mera vin och film. Man kan väl säga som så, att jag somnade i alla fall inte medans jag åt. Men det dröjde inte länge förrän jag snusade gott i soffan. Det var i och för sig inget oväntat. Jag brukar ju somna i soffan och nu hade det varit ett rätt intensivt  dygn.

KOMMENTARER:

  • Agnieszka säger:
    2009-05-31 | 17:40:42
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Det låter som om ni haft en toppendag med både kubb och grilla.... och VIN!!!



    Ha en bra kväll!

    kram kram

Kommentera inlägget här: