Carina

Renseri

Kategori: Allmänt

Idag tog jag mig ikast med att rensa i "gravkullen". Det var verkligen på tiden eftersom den mest liknade en jättestor grästuva. (se nedan)



Det kändes riktigt kämpigt och inte bra för ryggen men jg höll ut tills det var klart. Inet så varmt idag heller. Körde på i shorts och linne men vindarna var svala så det gällde att hålla sig nära backen.

Så här blev dit iaf när jag var klar. Lite tomt här och var men fyller på med växter vartefter.


Frukträden kommer i blom ett efter ett. Nu är det ett av päronträden som blommar. Massor av blommor men det brukar inte bli så mycket frukt men dom som blir är riktigt goda. Det är päron som ser ut som äpplen i formen så jag kallar dom päpplen men har lärt mig att det är bergamotter.


Nu pågår melodifestivalen på TV. 9 låtar framförda och allt låter lika intetsägande. Får se om jag lyckas hålla mig vaken till slutet. GÄSP!!!

KOMMENTARER:

  • Agnieszka säger:
    2009-05-18 | 10:18:24
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Hej! Vyssanlulltassar är som gummikulor som man sätter under benen på spjälsängen så gungar den lixom på dem, så barnet kan vyssa sig själv till sömns på nätterna när det vaknar!

    Hade inte sånna till Nova då jag tyckte 300kr var på tok för dyrt för lite gummi.... men nu när jag fick erbjudande om 50%rabatt så slog jag till! Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin helg!

    kramar

Kommentera inlägget här: