Carina

Färdigt!

Kategori: Allmänt

Här är några av chokladbeskvierna


Provsmakning blir senare ikväll. Inga ensamma mammor att titta på idag. Lite tomt, det var ju mitt program.

Idag har jag fixat lite ute. Räfsat lite löv, beskurit en syrenhäck och när jag var i farten gick jag lös på plommonträdet också. Kanske lite sent på säsongen men, men.

Vädret är det tristades gråa man kan tänka sig. Men det var varmt. Stefan konstaterade att det var varmare idag än när vi var uppe i Mayrhofen sista dagen i Österrike. Men för min del får det gärna bli lite kallare och SNÖ. Det lyser i alla fall upp i mörkret. Nu är det inte långt kvar till advent. Bävar lite för det. Känner inte alls för att pynta med stakar och stjärnor men det blir nog så ändå. Börjar nog vara gammal.

Nu ska det bli hemgjorda hamburgare. Och det blir inga mer inlägg idag. Internet var ursegt nu när jag skulle in så jag orkar nog inget mer. Bara så frustrerande när man ska vänta i minuter på att att sidor och bilder ska laddas. 

KOMMENTARER:

  • homomilk säger:
    2009-11-16 | 08:37:29
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    OJ! VAD GOTT DE SER UT

  • Sara - En dalkulla i Österrike säger:
    2009-11-16 | 16:31:44
    Bloggadress: http://candis.se

    SV. Tack så mycket :)))



    Om du vill ha en design så får du gärna maila mig, eller lägga till mig på msn. Kramis

  • patricia säger:
    2009-11-16 | 17:07:42
    Bloggadress: http://patriciahjerpe.blogg.se/

    fin blogg!!!kolla in på min blogg;) kram

Kommentera inlägget här: