Carina

Fördel

Kategori: Allmänt

Det finns en fördel med att börja så tidigt och det är att man slutar tidigt. Om vi åker direkt hem är vi hemma strax efter 15.00. Vilket innebär att man hinner göra mer än bara laga mat och se en stund på TV innann man knoppar in.

Igår t ex började vi att ta lite kaffe och titta på ett halvt avsnitt av "Svenska hjärtan". Sen målade jag, lagade mat, tittade på resten av "Svenska hjärtan", bakade, prata med syster i telefon och så "Arga snickaren" innan det var dags för sängen.



Det är tur att vi har en inspelningsbar Boxer. Man kan pausa programmen för att sen spola förbi reklamen och nu när det blir tidigt sänggånde så blir det att se nästa dag istället. Inte för jag är så stor TV-freak men lite vill jag allt titta på. Idag t ex tittade vi på "Morden" som gick igår kväll när jag sov. Fast jag somnade lite idag också. Farligt att sätta sig ibland.

Kommentera inlägget här: