Carina

Fredag

Kategori: Allmänt

Fredagkväll! Tror det är den bästa tidpunkten i hela veckan. Helgen ligger framför en som ett oskrivet blad. Fast lite vet jag ju vad som kommer att hända.

Idag kom jag äntligen i väg på ett core-pass. Det har varit olika saker som gjort att det var länge sen. Gillar verkligen den jympaformen. 

Sen hem och fixa mat. Oftast äter vi bara något snabbt och enkelt som varma mackor, smörgås med t ex köttbullar och rödbetssallad eller liknande, men idag gjorde jag potatis i ugn (dom blev supergoda) och så fyllde jag biff av fransyska med purjolöksost och stekte dom och till detta en sallad. Vin för mig och öl för Stefan.

Och inte har jag varit så trött som jag brukar vara en fredagkväll. Har inte somnat nåt alls under kvällen. Och då har jag ändå suttit i soffan. Har tittat på Morden (inspelning frpn i onsdags) och så Doobidoo. Men nu ska jag snart göra mig klar för sängen för imorgon ska vi sätta klockan för att åka till Västerås. Där ska vi handla julklappar och besöka Bellablupp och Sara. Ska bli kul och se hur dom har det i sin lägenhet nu när dom plockat ordning.

Bella, Sara o jag hos The Studio i somras

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: