Carina

Rippa

Kategori: Allmänt

Håller på att rippa ljudböckerna vi lånade häromdagen. Det går ju ganska bra men varför är det då olika med informationen på skivorna. En del böcker är helt exemplariska med all information på skivorna. Andra kan ha nån skiva med all information medan övriga helt saknar den. Bara att gå in och ändra taggarna så man får nån ordning på dem. Och så vissa böcker som har en massa grejer på första skivan så att det inte börjar rippa automatiskt. HJÄLP! Jag är ju så okunnig så nu blir det problem. När jag går in och öppnar skivan så finns det massa filer och inte vet jag vilka det är jag ska ha. Får be Stefan om hjälp men vill ju helst klara mig själv.


Jonas Wahl är framgångsrik advokat. Han har enstark och vacker fru, fina barn och ett i varje detalj designat hus. Jonas karriär har tagit ordentlig fart och han har fått ett erbjudande från TVatt kommentera en traffickingrättegång som dominerar Sveriges nyhetsbevakning. Vad ingen vet är atthan spelar ett mycket högt spel i medias strålkastarljus.

Det är den här boken som krånglar. Ska inte lyssna på den nu men brukar låna 3-4 böcker och så lägger jag in dem på datorn och så räcker det ett tag.

KOMMENTARER:

  • Sara - En dalkulla i Österrike säger:
    2009-11-14 | 11:58:43
    Bloggadress: http://candis.se

    SV. Ja gör det :D verkligen sjukt gott, cool inredning :) bästa stället i innsbruck.



    Vi bor ca 1,8 mil från stan, men går skitfort att åka in :) och vi gillar inte att direkt bo mitt i smeten, men vill ha nära ändå :)

Kommentera inlägget här: