Carina

Fotograf Håkan

Kategori: Allmänt

Här kommer ett par höstbilder till som Håkan har tagit.




Vill bara påpeka att jag frågat honom om lov innan jag lägger upp dom här. Det är inte min grej att göra sken av att det skulle vara mina bilder. Jag kan vara bra på annat (hmm, kommer inte på nåt nu direkt) men att fota och redigera lämnar jag över till de som kan och är intresserade. Men jag tittar och njuter gärna av deras bilder. Gör det du också! Kika in på Håkans blogg, titta och njut. Om du orkar läsa också så har han faktiskt sina ljusa stunder i det han skriver också.

KOMMENTARER:

  • Sara - En dalkulla i Österrike säger:
    2009-10-14 | 21:44:14
    Bloggadress: http://candis.se

    SV. Lycka till <3

  • Sara - En dalkulla i Österrike säger:
    2009-10-15 | 13:35:36
    Bloggadress: http://candis.se

    SV. Mjoo men de rann ut i sanden och kursen har redan börjat och gym kostar ca 10000 kr för ett år och ingen har halvårs kort man kan köpa. Riktigt idiotiskt =//

Kommentera inlägget här: