Carina

Höst

Kategori: Allmänt

Jag gillar inte hösten särskilt mycket. Tycker om ljuset. Fast nu i oktober är det faktiskt ett fantastiskt ljus. Träden har såna fantastiska färger och när vi åker hem efter jobbet så skiner solen i nån vinkel så att det lyser om löven. Och faktiskt så har det varit rätt mycket blå himmel de senaste veckorna. Det tillsammans med åkrarna som skiftar från nyplöjda svarta, skirt gröna (höstsådden som börjat växa) och så de brungula gärdena som man slagit men inte gjort något mer med.
                                                        

En av Håkans vackra bilder


Jag försöker se hur vackert det är och ta med mig ljuset i minnet för om drygt två veckor är det November. Kan man inet bara stryka den månaden från almanackan. Tar gärna 2 maj istället.

KOMMENTARER:

  • Anne säger:
    2009-10-15 | 13:50:59

    Hej,

    va fina foton han ta den där Håkan!

    Jag försökte ta lite höstbilder här i Trollhättan idag men det blev ju inte lika bra förstårs men jag gillar verkligen färgerna som kommer på hösten!

    Hoppas allt är bra, kram!

Kommentera inlägget här: