Carina

Vart tar tiden vägen?

Kategori: Allmänt

Fattar inte vart tiden tar vägen. Jag har helt enkelt ingen tid till bloggen. Hade tänkt att jag skulle skriva i helgen men var helt enkelt inte på humör. Och kvällarna bara försvinner.

I tisdags körde vi jympan som vanligt. Det är riktig många som är med och jag får många positiva kommentarer så det är ju himla kul.

Igår var vi på bio, jag , Stefan, Erika och Lisa. Innan käkade vi på Kebab House. Det var smaskens! Var jättelängesen jag åt kebabtallrik. Sen såg vi "Flickan som lekte med elden".



Jag tyckte nog rent av att den var bättre än "Män som hatar kvinnor" men de andra i sällsakpet tyckte tvärt om. Fast biofåtöljerna var ju inte de allra skönaste. Efter c:a 3/4 av filmen så hade jag svårt att sitta still, höften värkte och jag började skruva på mig. Säkert irriterande för dom som satt bakom men vad gör man?

Nu ska jag rusa iväg till  Broby på gummröra. Det är vi tjejer/tanter som kör lite styrketräning där vi använder enkla redskap och kroppen som verktyg. Premiär för säsongen idag.

Bye bye!

Kommentera inlägget här: