Carina

Kräftskiva

Kategori: Allmänt

Lovade ju återkomma med lite bilder från helgens festligheter. Men vi var mer för att umgås än fotogrefera så resultatet blev ganska magert.
Här kommer i allla fall några bilder. Fotografer och kameror blandade.


Snillen spekulerar. Går alltid bra efter lite rött vin.


Kräftskivan har börjat
.

Måne, snapsar och vishäften naturligtvis


Från andra änden av bordet


Glada tävlande i Introquizzen

Det var en jättebra helg och det var så kul att träffa alla midsommarvänner. Oftast ses vi 1-2 gånger per år. Lite för sällan tycker jag. Men jag är så glad att jag lärt känna er och att sen Stefan ramlade in i kretsen av bara farten.
Tyvärr var jag inte riktigt på topp under helgen eftersom en förkylning plågar mig. Hoppas ändå att jag inte var för tråkig och att jag inte smittade ner er.

Kommentera inlägget här: