Carina

På banan igen

Kategori: Motion

Nu känns det äntligen som förkylningen försvunnit för den här gången. Nu hoppas jag att alla baciller och virus håller sig undan från mig för jag har inte tid att vara hängig eller sjuk.



vs     



Idag tog jag med tränikngsväskan till jobbet igen. Hade tänkt gå på step-up men det var instället så det fick bli gymmet istället. Det var väldigt länge sen jag var där sist. Nästan 1,5 månad. Ska försöka att gå iaf 1 gång i veckan. Men det är ju så mycket annat jag vill träna istället som jag tycker är roligare. Vi får se vad det blir.

Imorgon ska jag väl i alla fall iväg på Bettnajympan. Dom har ju fått klara sig utan mig i 2 veckor nu. Vi ska köra det nya programmet (hann ju bara prova det 1 gång innan jag blev sjuk). Det känns som ja gglömt det mesta men får väl improvisera lite.

Idag körde jag också igång med en liten Scarsdale-kur. Tänkte köra dieten nu i arbetsveckan. Dagen har väl gott hyfsat bra även om jag inte följer den helt slavisk. Men det är ju JAG SOM BESTÄMMER! Till frukost blev det bara en skiva fullkornsbröd och ett äpple. Lunchen bestod av kycklingfilé och sallad och kvällen av laxkonserv och wokgrönsaker.

Nu ska jag gå och sova så att jag inte är för trött imorgon. Det går ju så mycket lättare att orka med jobbet när man är pigg!

Sov gott!

Kommentera inlägget här: