Carina

Shopping

Kategori: Allmänt

Igår åkte S och jag till Norrköping för att handla. Jag hade fått en ganska bra summa pengar från mina föräldrar och behövde verkligen uppdatera mig. En underbar känsla att köpa så pass mycket på en gång och veta att jag hade pengar till det.

Det blev:     2  tunna långärmade V-ringade tröjor. 1 svart och 1 randig i vitt och rosa (Intersport)
                  1  rutig knälång kjol (Åhléns)
                  1  vinröd långärmad vanlig top (KappAhl)
                  1  svart enkel kofta (KappAhl)
                  1  grå grovribbade strumpbyxor (Lindex)
                  1  svarta stövlar (Sköna skon)
                  1  svarta sköna (tant)loafers (Sköna skon)
                  1  plånbok till S (Sköna skon)
                  2  rutiga skjortor till S (Cubus)
                  1  Patentstickad grå V-ringad tröja till S (Cubus)

Vi hann också med att ta en fika på Kuriosa med min syster och svåger. Väldigt goda bullar och kakor.

Efter all shopping gick vi till Gu va gott och åt pizza. Största pizzorna jag sett, hängde över kanten och la sig nästan på bordet. Jag som har svårt att lämna insåg att jag inte skulle må väl om jag satte i mig hela så jag lämnade en del.

Sen tog vi en sväng förbi syster och lämnade av chokladbollar som Bella sålt till dem. Tocg också en kopp kaffe och tittade på deras nya TV. S visade K hur han skulle göra för att få rätt bildformat och K kom nästan i extas. Förstår att det var en befrielse. Är väl inte helt lyckat med ny TV och gubbar som är korta och breda.

Är inte så mycket får att fota kläder men det kanske kommer några bilder senare.

Idag blir det pyssel hemma ute och inne. Ska nog hinna med ett besök hos mamma o pappa också i samband med att jag skjutsar tjejerna till tåget.

Kommentera inlägget här: