Carina

Pensionat Grindstugan

Kategori: Allmänt

Alla rummen klara, jag känner mig som en pensionatsvärdinna.


Här får Bralle o Bettan sova


Jimmy o Erika


Kent o kicki



Ingrid och Per-Olov


Lennart

Hann inte klart med inlägget igår förrän gästerna började troppa in.
Vi hade en JÄTTEtrevlig kväll i tältet. Och det var faktiskt riktigt skön värme där inne.
Vi hade minskat ner ytan en sektion och satte in terassvärmaren i ena hörnet och kupévärmaren i motsatta hörn. Sen brann massa ljus på borden. Helt OK och vi satt där till efter midnatt.
Det blev inga bilder med min kamera men ikväll när vi ska äta kräftor ska jag försöka knäppa några.

Jag var ganska trött igår (precis som jag varit hela veckan) men höll ändå igång till frammåt 1. Tänkte ju sova ett tag nu på morgonen men vad händer? Jo jag vaknar och kan inte somna om fast jag egentligen är aptrött.
Får se om det blir nåt tillfälle till vila under dagen men tvivlar på det.

Nu ska jag plocka lite disk och förbereda frukosten med kaffe och kokar nog lite ägg också.
Ha en härlig dag allesammans.

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2009-09-13 | 18:29:10
    Bloggadress: http://candis.se

    SV. Det var riktigt fränt :) och i videon så ser man ju massa kossor som är utsmyckade med kransar och stora bjällror :)

  • Anonym säger:
    2009-09-13 | 19:49:30

    Ser verkligen ut som om du har en framtid inom Bed&Breakfest! Baka goda kakor kan du också.

  • Kicki säger:
    2009-09-14 | 18:26:52

    Pensionat?? Nej, riktig hotellrörelse vill jag påstå!!!

  • Carina säger:
    2009-09-15 | 07:21:25
    Bloggadress: http://justmintoo.blogg.se/

    Hej Anonym!

    Vore så kul att veta vem du är.

  • emina -konst & kreativitet- säger:
    2009-09-15 | 11:54:57
    Bloggadress: http://eminacreations.blogg.se/

    Åh tack så mycket Carina vad snäll du är:)

    Jag har inte riktigt kommit på om jag ska sälja tavlorna ännu, men om de är till salu hör jag av mig :)

Kommentera inlägget här: