Carina

Foten

Kategori: Motion

Om nu någon undrar hur det är med min fot så vill jag bara berätta att den är mycket bättre - men inte bra.

Jag envisades ju med att hålla igång rätt mycket fastän den var skadad. Det visade sig inte vara en så bra idé. Var ju nästan på väg att ringa vårdcentralen men avvaktade samtidigt som jag håll mig mer stilla. Så förra veckan blev det ingen träning och bara några korta små promenader. Och det var nog det som behövdes. För nu känns den som sagt var mycket bättre. Faktiskt så pass bra så jag emellanåt glömmer bort mig och tror att jag kan gå som vanligt, t ex nerför trappan. Och då upptäcker jag att den nog inte är helt bra.


Söta barnfötter

Så det blir ingen träning idag heller. Har bestämt att ge den ytterligare lite tid. Istället ska jag försöka få lite gjort här hemma. Det värsta är att det är så mycket som behöver göras så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Men det spelar väl inte så stor roll. Bara något blir gjort.

Kommentera inlägget här: