Carina

Inte mycket

Kategori: Ute

Eftesom jag har världens segaste dator i kombination med världens segast internet (åtminstone känns det så) så har jag ingen större lust att blogga nu i helgen.

Pappas begravning i fredags var mycket fin. Och den avlöpte utan allt för mycket tårar. Vet att mamma var lite orolig över hur det skulle bli men hon kan känna sig väldigt nöjd. Allt var så bra. Fina blommor, fin sång. Trevlig samling efteråt med fantastiskt fikabord och avslutningsvis bjöd hon barn med familjer på smörgåstårta hemma. Hon hade dukat så fint.

Lördagen försvann på ingenting. Stefan hämtade Lisa i Nyköping och jag skjutsade Bella till tåget i Flen. Sen blev det Taco o Tequila, innan jag somnade i vanlig ordning. Det hjälpte inte att jag låg och drog mig länge på morgonen.

Idag har vi varit ute i trädgården och klippt ett päronträd. Skönt att ha det klart. Stefan bytte också däck på Toyotan så nu har båda bilarna sommardäck. Efter maten plockade jag fram cykeln och tog premiärturen för i år. Blev bara en liten kortis men ska verkligen försöka cykla mer än vad jag brukar den här säsongen. Särskilt om nu min fot ska hålla på o krångla.

Det blir inga bilder idag. Tyvärr!

KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2010-04-13 | 19:56:51

    Härligt att cykla igen!!!

    Begravningen var verkligen vacker o fin mitt i all sorg blev den bra.

    Hoppas din fot blir bättre, akta dig för stora bollar i fortsättningen.

Kommentera inlägget här: