Carina

Lunch

Kategori: Mat

Idag hade jag ingen matlåda med till jobbet utan istället gick jag till resturangskolan för lunch. Händer ibland och oftast brukar jag bara äta från salladsbordet eftersom där brukar finnas så mycket gott. Brukar alltid kolla in det först för att se om det är något matigt.

Idag var det verkligen kanon! Där fanns ostpaj, potatissallad med fisk i, laxpaté, inlagd sill och så en massa mer vanliga sallader. Dom har alltid gott hembakat bröd också.
Vi var där rätt tidigt och då hade man satt fram efterrätter i form av äpplepaj, rabarberpaj och så någon rabarberkompott med vaniljsås till. Vi försåg oss direkt innan det tog slut :)
Snacka om att jag var mätt när jag gick därifrån. Och allt detta för 40:-. Inte illa.

KOMMENTARER:

  • Agnieszka- mamma till 2 säger:
    2010-04-23 | 21:01:00
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Det var verkligen billigt, får nog gå dit någon dag och käka oxå!

    kramar

  • syster säger:
    2010-04-24 | 20:30:08

    Kul att du känner dig piggare o orkar med blogg igen. Historien om våningssängen var kul.

    När Mårten var liten berättade en större grabb "sagor om prinsar o prinsessor som knullade, varpå Lisa (en jämnårig kamrat) sa till sin mamma: Visst heter det inte knulla. Det heter ju samlaga" Lite gulligt.

Kommentera inlägget här: