Carina

Prenumerera

Kategori: Vardag

Det är en liten skara som läser på min blogg. Jag kan ju se hur många som varit inne och tittat varje dag och jag kan också se att det är fler besök per person. Detta även de dagar som jag inte har några inlägg.

Ett enkelt sätt att se när jag lagt upp nya inlägg är att prenumerera på min blogg via bloglovin. Du kommer till deras sida genom att klicka på symbolen bloglovin  som finns  nästan längst ner till höger på sidan.  Där registrerar du dig och lägger till att du vill följa min blogg: justmintoo.blogg.se. Här kan du också hitta andra intressanta bloggar som du kan börja prenumerera på.

Varje gång som du sen du loggar in på bloglovin ser du om det finns några uppdaterade bloggar.

Idag har jag 3 prenumeranter. Inte så mycket att skryta med men jag vet att det är några till som följer min blogg ändå. Och kanske ökar natalet med 1 eller ett par stycken nu.

Kommentera inlägget här: