Carina

Slipad

Kategori: Inne

Nu har jag provat vårt nya verktyg - en multislip.



Tvä  kvällar har jag ägnat åt att slipa lilla bänkskivan. Och då är det ändå inte riktigt klart. Har några små ställen där jag tror att det fortfarande är lackrester. Men jag behöver köpa mer grovt slippapper för de som vi hade tog snart slut. Eftersom jag ska betsa skivorna är det viktigt att allt lack försvinner. Annars tar ju inte betsen.

I övrigt så har det blivit lite längre dagar på jobbet än vad jag tänkt. Igår lämnade jag blod så jag kom sent och därmed blev det sen hemgång. Idag hade jag tänkt åka hem strax efter 4 men klockan var närmare 6 innan jag kom iväg. Då blir det inte så mycket till kväll. Och imorgon ska vi ha lite information/utbildning som drar över på kvällen. Vi skulle visst avsluta med att gå och äta. Kan ju vara trevligt det också och jag åker ändå egen bil den här veckan eftersom Stefan jobbar kväll.

Jo jag skulle ha varit och tränat ikväll men har bestämt att min fot ska få ta det lite lugnt. Kände förra veckan att den inte var så bra som jag trodde.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: