Carina

Tradera

Kategori: Barnen

Jag har inte varit någon stor användare av Tradera. Har sålt någon biljett en gång och köpt ett kameraobjektiv en gång. Och så har jag budat några gånger men det har inte blivit något mer.

Men så i helgen började jag titta runt lite. Det är ju så att jag ska bli "plastmormor" på sensommaren. Fast nu vill jag inte vara någon plast så jag får bli Tant Carina istället. Men jag föredrar nog bara Carina.

I vilket fall som helst så hittade jag en massa fina kläder och jag kunde inte låta bli att buda på några stycken. Det första blev för dyrt tyckte jag. Det var också lite flickaktigt och eftersom vi inte vet vad det blir så ville jag inte lägga för mycket pengar. Men så la jag ett bud på 1 krona på 4 sparkdräkter som jag tyckte kan passa till både kille o tjej. Och det var igen annan som bjöd över. Så för 1 krona + 50 i porto fick jag 4 fina sparkdräkter.
Förde över pengar i förrgår och idag hade jag paketet i brevlådan. Snabbt som tusan och kläderna var verkligen fina.



Nu får vi hoppas att det inte kommer ut en jättebebis för då är de för små. Men till det priset så gör det inte så mycket.

Bara den där bebisen tittar ut så ska jag hänga mer på Tradera. Tror inte föräldrarna har nåt emot det bara kläderna är frächa. Naturligtvis kommer jag att kolla på babykläder i affärerna också. Kan ju kanske köpa nåt fint som kan säljas på Tradera sen när det blir för litet.

Kommentera inlägget här: