Carina

Carro 20 + Nyköping

Kategori: Vardag

I lördags var det dags för nästa födelsedagsbarn.
Caroline fyllde 22.
Vi åkte till Trosa för att uppvakta henne.

På vägen tog vi en sväng in på EM-möbler.
Vi hittade inget vi direkt gillade. Fanns en sängram som vi båda kan vara överens om.
Annars har vi lite olika åsikter om vad vi vill ha.
Och så återstår frågan: 2x80 eller 2x90?

Vi köptet också en tårta inne på Citygross innan vi åkte till svärföräldrarnas lägenhet.
Vi skulle sova där på natten eftersom vi var bortmotade från hemmet p g a
av 20-årspartaj.
Svärföräldrarna själva bor i sommarstugan.

Brummade vidare till Trosa.
Fikade o pratade hos Carro innan hon o sambo åkte med oss till Nyköping.
De skulle  på 70-årsfest.



Stefan o jag softade hemma i den lånade lägenheten innan vi gick och åt på "Bella Donna".
Jag smaskade i mig en jättegod pizza medan Stefan bröt sin vana och tog en hamburgertallrik.
Han som ALLTID brukar välja pizza.

Sen gick vi vidare i regnet upp på stan.
Det var ju fest i Nyköping.
Arrangörerna hade ju inte vädret på sin sida precis.
Uppe vid torget hittade vi på svåger Anders med familj.



Jag lånade Sandra lite



Sen gjorde vi sällskap tillbaka "hem".
Tittade lite på en film (jag somnade som vanligt) innan jag gick o la mig.
Lite kontigt att sova i någon annans hem på det där sättet. 

Kommentera inlägget här: