Carina

Dollar

Kategori: Vardag

Semestern lunkar vidare.
Igår hade jag en rikt slappardag, var knappt utanför dörren.
Med resultatet i hand så kändes det inte alls bra att vara så slö.

Idag har jag hunnit med att köra några kärror ved. Är inte mycket kvar nu.
Snart ska Bella o jag åka in till Nyköping.
Hon ska träffa sin jobbcoach och sen ska vi handla lite inför USA-resan.
Kolla på present som vi tänkt ta med.
Öronproppar och "ögonbindel" att ha på flyget.
Stödstrumpor kan ju vara en idé att ha.
Och så ska vi åka förbi Forex och växla dollar.
Jag har ju lite dålig koll på kurser ocjh sånt men nu verkar det som den är på väg uppåt så lika bra att växla in lite. Frågan är bara hur mycket man ska ha med sig.
Jag har ju tänkt använda kortet på plats också.
Men om kursen fortsätter att öka är det ju dumt.
Men om den sjunker så är det ju bra.
Och det kan ju vara dumt att ha för mycket pengar på sig.
Hmm - undrar var jag lagt mitt fina magbälte att ha under byxorna?
Har inte använt det sedan vi var i Marocko och det är 8 år sen.

Kommentera inlägget här: