Carina

IKEA + Cloetta

Kategori: Vardag

Nu börjar det kännas som semester.
Jag ärvaken lite längre på kvällarna soch sover mycket längre på morgonen.

Igår tog Stefan o jag en tur till Linköping och Ljungsbro.

På IKEA så köpte vi en säng med madrass, täcke etc till barnbarnet som kan komma när som helst nu.
Om det håller tidtabellen så blir det den 3 september.
Det blev också en del grejer till oss. Bl a en ny stol till databordet.
Det var välbehövligt. Den andra hade havererat och gick knappt att sitta på.



I Ljungsbro blev det ett besök på Cloetta, vad annars?
Blev en hel del godis bl a kexchoklad och mumsmums. Båda delarna ska få följa med i väskan när Bella o jag åker till USA om 3 veckor. Jo ni läste rätt. Vi ska dit! Är faktiskt bara 3 veckor kvar. Om exakt 3 veckor har vi just lyft från London för att flyga över hela Atlanten och hela USA för att sen landa i Los Angeles. Ska bli ett äventyr.



Nu ska jag få lite gjort innan vi åker till Erika o Johan för att lämna sängen.
Vi ska bli bjudna på mat också. Det känns lyxigt.
En ny fas i livet när man hälsar på barnen och blir bjuden på mat.

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2010-08-10 | 13:21:34

    Vad roligt att få åka till USA!

    Hur länge blir ni borta?

    Jag har ju varit borta en natt på min semester det var då jag campade med lilla S i lekstugan.

    Ha de bra och lycka till med resan. Kram

Kommentera inlägget här: