Carina

Årets sista dag.

Kategori: Vardag

Tog sovmorgon idag.
Var vaken tidigare men låg kvar.
Ploppade in hörsnäckorna i öronen och lyssnade på ljudbok.
Somnade om, backade tillbaka och lyssnade igen.
Kände att jag höll på att somna igen och tyckte det var lika bra att gå upp.

Det är fantastiskt vackert ute.
Får nog försöka komma ut på en nyårsprommenad.
Samtidigt finns det saker jag vill få gjorda inne.
Städa av lite (så det blir lite nyårsfint)
och så köpte jag garn igår och började sticka.
Nu kliar det i fingrarna och jag vill fortsätta.
Det ska bli en tröja till Jacob. Hoppas han kommer att gilla den.

Så nu ska jag bara läsa igenom bloggarna jag följer
sen sätta fart.

KOMMENTARER:

  • emina -konst & kreativitet- säger:
    2010-12-31 | 11:26:21
    Bloggadress: http://eminacreations.blogg.se/

    SV: ja jag tror faktist det kan gå sönder lite lätt :/



    Gott nytt år!

Kommentera inlägget här: